1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Halk Bankası hesabımıza TR570001200936400009006621 (TL) yapabilirsiniz.
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Longa Via (Sılanaz Kervanoğlu) üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.
4) Teslimat
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi için ayrıca bilgilendirileceksiniz.
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır.
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.
Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda info@longavia.com.tr mail adresine bildiriniz.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
- Cayma Hakkı ve İstisnaları
- Ürün veya hizmet içeriğinin üye/alıcı tarafından görüntülenip görüntülenmediği Longa Via tarafından tespit edilebilmektedir. Üye/alıcı bu tespiti üyelik sözleşmesi ile birlikte kabul etmiş sayılır. Alıcı, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri uyarınca işbu sözleşmenin onaylanarak, hizmeti satın alma tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin internet sitesi üzerinden ya da info@longavia.com.tr adresine elektronik posta göndererek, hiç görüntülenmemiş ürün veya hizmete ilişkin cayma bildirimini satıcıya bildirmek kaydıyla sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bu durumda söz konusu satın alma bedeli 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir kesinti yapılmaksızın iade edilecektir.
- Ürün veya hizmetin içeriğini görüntüleyen üyenin sunulan ürün veya hizmetin niteliği gereği Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları“ başlıklı 15/1 maddesi (h) bendi ‘Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler’ ve (ğ) bendi ‘elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler’ uyarınca cayma hakkı bulunmamaktadır. Buna rağmen Longa Via; Alıcının, satın aldığı ürün veya hizmete ilişkin iade talebinde bulunması halinde iade konusu ürün veya hizmetin toplam süresinin %30’undan daha azının izlenmiş olması şartı ile iade talebinin 14 gün ile sınırlı kalmaksızın kabul edileceğini beyan eder. İade talebinin kabulüne ilişkin iki istisna mevcuttur. Bunlardan ilki iade konusu ürün, hizmet veya içeriğin toplam süresinin %30’undan daha fazlasının izlenmiş olmasıdır. Bu halde alıcının iade talebi kabul edilmeyecektir. İstisnalardan ikincisi ise, satışa konu ürün, hizmet veya içeriğin içerisinde herhangi bir eğitim dokumanı (slayt, makale, fotoğraf, e-kitap, şablon, uygulama kitapçığı ve benzeri her türlü dijital materyal) bulunması halidir. Bu eğitim dokümanları görüntülendiği/açıldığı anda tüketicinin onayı ile hizmetin ifası başlamış, hizmet elektronik ortamda anında ifa edilmiş olacak ve ilgili yasa hükmü gereği eğitim dokümanını içeren ürün veya hizmetin bütünü için cayma hakkı kullanılamayacaktır.
- Mücbir Sebep
8.1.Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülemeyen, şirketin kontrolü dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla satıcının yüklendiği borç ve sorumlulukların kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, şirketin çalışma imkanlarını kısmen veya tamamen, geçici veya daimi olarak durduracak şekilde ve derecede meydana gelen kanunlarla belirlenmiş doğal afetler, harp, seferberlik, yangın, infilak, grev, lokavt, yetki iptali, durdurma, resmi merciler tarafından alınmış kararlar ve şirketin kontrolü haricinde meydana gelen haller mücbir sebep sayılır. Bu gibi durumlarda mücbir sebebin devamı süresince şirket, yükümlülüklerini yerine getirmemesi veya geç yerine getirmesi sebebiyle sorumlu olmayacaktır. Şirket, mücbir sebebin meydana gelişini müteakip derhal yazılı veya diğer iletişim kanalları ile üyeye durumu bildirecektir.
- İade Prosedürü
- İşbu sözleşmenin 7.1. maddesinde belirtilen iadenin/cayma hakkının mümkün olduğu durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün veya hizmetin çeşitli sebeplerle sunulamaması/tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir.
- Alıcı, internet sitesi üzerinden ya da info@longavia.com.tr adresine elektronik posta göndererek iade talebinde bulunur.
- Satıcı tarafından gerekli kontroller yapılarak iade talebinin uygun görülmesi halinde ödenen tutarın tamamının alıcıya ödenmesi için iyzico ödeme sistemi üzerinden iade işlemini başlatır.
- Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, iyzico ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz.
- Satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile ödemenin iadesini yapacak olup, üye işyeri yani satıcı, ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda bahsedilen prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. İade işleminin sonuçlanması, bankanın hızına bağlı olarak birkaç iş günü sürebilir.
- Kredi kartına/hesap kartına/ön ödemeli karta iade satıcının iyzico tarafından sağlanan online ödeme sistemi üzerinden bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince, banka ile alıcı arasındaki kart sözleşmesi hükümlerine, ödeme şekline ve banka prosedürlerine göre yapılacaktır. Alıcı bu prosedürü okuduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.